Menu
formulari de contacte
Menu

EL NOSTRE ERP OFEREIX UNA SOLUCIÓ COMPLETA PER AL PROFESSIONAL IMMOBILIARI

Totes les nostres solucions a la teva disposició

TAAF ERP Immobiliari cobreix totes les necessitats del professional immobiliari. Es tracta de la nostra solució total, per a la gestió de comunitats i lloguers, a més de la comercialització de productes immobiliaris i la nostra aplicació de comptabilitat associada.

El nostre ERP inclou les eines més avançades per a la digitalització total del seu despatx.
logo taaf
Propietat Horitzontal
grup
Gestió de comunitats
Agregador Financer (Norma Q43+)
Facturescan
Gestor de Juntes - Juntes Online
Adm. Online (Oficina Virtual)
Incidències
Enviaments Certificats
Signatura Digital
Mòdul Físcal
Comptabilitat Associada
Més informació
logo taaf
Propietat Vertical
grup
Gestió de Lloguers
Agregador Financer (Norma Q43+)
Facturescan
Generador de Contractes
Adm. Online (Oficina Virtual)
Incidències
Enviaments Certificats
Signatura Digital
Mòdul Físcal
Comptabilitat Associada
Més informació
logo taaf
Gestió Comercial
grup 4
CRM de Clients
Sistema de Creuament de Demanda
Enviament a Portals
Enviament Web
MailParser
Scoring de Clients
Valoració de Productes
Fitxes de Producte
Associacions amb altres immobiliàries
Aplicació mòbil
Més informació

Automatitza procediments bàsics

Perquè perdre temps en aquests procediments habituals
Amb TAAF ERP pots generar tots els rebuts, preparar les remeses bancàries o comptabilitzar despeses en només uns clics.
Amb la Norma NQ43+ el teu banc sempre estará conciliat. A mes imputa totes aquelles despeses domiciliades de forma automàtica 

Tota la documentació adjunta, les factures de proveïdors, s'afegiran automàticament a les despeses gràcies a la nostra eina FacturaScan, facilitant així l'enviament de les liquidacions amb tota la documentació relacionada.

Oficina Virtual

Permet oferir servei als vostres clients les 24 horas del día y los 7 días de la semana.

Permet oferir servei als vostres clients les 24 hores del dia i els 7 dies de la setmana.
Personalitzable
La Administración Online en tu web corporativa, ofrece a tus clientes el acceso a la información que indiques, pues es totalmente personalizable a nivel usuario para que tu decidas qué colores, logos y que información aparece.
Múltiples Perfils
Compte amb múltiples perfils d'usuari, ja siguin propietaris, llogaters, presidents de la comunitat o proveïdors. Aquests perfils disposen de diferents tipus de permisos editables.

L'Administració en línia des del teu mòbil

No solament hem millorat la web, ara també t'oferim una Aplicació Mòbil perquè els teus clients puguin disposar de tota la seva informació relacionada des del telèfon intel·ligent.

L'Administració en línia des del teu mòbil

No solament hem millorat la web, ara també t'oferim una Aplicació Mòbil perquè els teus clients puguin disposar de tota la seva informació relacionada des del telèfon intel·ligent.

Comptabilitat Associada

contabilidad

TAAF CONTA

Ponemos a tu disposición una herramienta de contabilidad completa, para que lleves al día todos los movimientos económicos de tu empresa.
Asociada por completo con nuestro ERP desde el que se generan de forma automática todos los asientos contables derivados de la gestión.
A més, podràs realitzar la presentació de models fiscals, conciliació automàtica amb els teus comptes bancaris i exportació a altres comptabilitats com SAGE, A3 o Contaplus.
Contactar

Gestió Comercial

Comercialitza productes a través de TAAF IMMO, un CRM inmobiliario enlazado con nuestro sistema de gestión que te permitirá un control completo.

Podràs creuar productes immobiliaris amb sol·licituds, registrar visites en tu agenda así como gestionar els contactes que lleguen de tu portal inmobiliario.

TAAF IMMO disposa de passarel·la per a enviament a més de 50 portals a tot el món.
Més informació
immo

Formació totalment personalitzada

formación personalizada

Nuestra consultoría inicial nos permite conocer tu organización y forma de trabajar, permitiendo a nuestro equipo de formadores adaptar la aplicación y la planificación formativa. Podrás elegir entre sesiones en tu empresa o por videoconferencia.

Ofrecemos formación continua. A través de nuestro club de formación ofrecemos pequeños webinars de temas muy concretos relacionados con los procesos y procedimientos de la aplicación para que puedas reforzar tus conocimientos o descubrir nuevas funciones y mejoras que se incorporan a nuestra aplicación a través de las actualizaciones.
reunion

Incidències sempre sota control

Amb el nostre mòdul d'incidències podràs estar al dia de les incidències ocorregudes a les teves finques. Gestionant cada acció que facis per solucionar-les a través del nostre sistema de gestions.

Quines incidències continuen obertes?

incidencias
Podràs vincular les incidències i les gestions amb la teva agenda, conèixer quines incidències estan cobertes per les pòlisses d'assegurança de les finques, quins proveïdors han intervingut, etc.

En quin estat estan?

mail
A més, el nostre sistema d'email et permetrà enviar i rebre mails relacionats amb les incidències mantenint els mails originals al fil de les gestions realitzades.

formulari de contacte

Terms & Conditions(Required)
© 2022 · TAAF
crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram